pasi

YRITTÄJÄ

RAKENNUSINSINÖÖRI

IKÄ: 50

Olen syntyperäinen parkanolainen. Opiskelu ja työ ovat kuljettaneet vuosien varrella Vaasaan, Virroille ja Tampereelle. Paluumuutto tapahtui reilu kymmenen vuotta sitten vaimon ja kahden tyttären kanssa takaisin synnyinseudulleni. Samaan aikaan perustimme puolisoni kanssa arkkitehtuuritoimiston Parkanoon ja teemme sen puitteissa monimuotoista suunnittelua ympäri Suomea ja Keski-Eurooppaa.

Olen ollut mukana luottamustehtävissä kahden kauden ajan. Nuo vuodet ovat tarjonneet paljon uutta opittavaa siitä miten päätöksenteko toimii ja yhteisiä asioita viedään eteenpäin. Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtajan tehtävä on minulle suuri kunnia, kuten myös Parkanon Kokoomus ry.:n puheenjohtajuus. Kaupunginvaltuuston puheenjohtajiston jäsenenä pääsen osallistumaan kaupunginhallituksen työskentelyyn.

Olen toiminut kaavoituslautakunnan puheenjohtajana, Pirkanmaan sairaanhoitopiirin hallituksen varajäsenenä ja valokuituyhtiö Lupinet Oy:n hallituksen jäsenenä. Tällä hetkellä PSHP:n ja Lupinet:n lisäksi keskiössä ovat Parkanon vuokrakodit Oy:n hallituksen ja PPH-raideliikennetyöryhmän puheenjohtajuudet. Monipuolisten luottamustehtävien kautta opittavaa riittää mutta antoisat tehtävät motivoivat jaksamaan, ajetaanhan kaikissa parkanolaisten yhteistä etua ja luodaan parempaa tulevaisuutta meille kaikille.

Vanhempi tyttäreni on jo opiskelemassa yliopistossa ja nuorempi tytär valmistautuu Parkanon lukiossa ensi syksynä alkaviin ylioppilaskirjoituksiin. Perheen ja työn lisäksi arkeani täydentävät edellä mainittu harrastukseni, luottamustehtävät.

Olen edelleen valmis ja motivoitunut edustamaan parkanolaisia kaupungin parhaaksi. Minulle ei ole vierasta työskentely maakuntatasolla tai valtakunnallisesti. On erityisen tärkeää saada Parkanosta kaikista ehdokasryhmistä vahva edustus Pirkanmaan luottamuselimiin. Sinne tähtään minäkin!

Olen käytettävissänne eli ottakaa yhteyttä kun haluatte keskustella Parkanoa koskevista asioista. Parkanon tulevaisuus rakennetaan yhdessä!

Voit tutustua minuun myös netissä www.pasiviitasalo.fi tai Facebook:ssa.